Kupce je potrebno vedno znova opominjati, da vaš izdelek obstaja in je najprimernejši zanje. Več kot polovica kupcev mora običajno izdelek prijeti v roke, ga preizkusiti, okusiti, da so ga sploh pripravljeni kupiti. Še posebej, če gre za novosti, saj smo običajno ljudje zvesti izdelkom, ki jih redno kupujemo. Če izgubljate kupce ali pada prodaja vašega izdelka, je nujno da nekaj ukrenete.
In na vse to so odgovor – PROMOCIJE in POKUŠINE na prodajnih mestih, ter druge aktivnosti pospeševanja prodaje, ki bodo na vaša vrata pripeljale več kupcev in večale nakup obstoječih strank.
Z vsem na prodajnem mestu komunicirate. Ko kupec prestopi vaš prag, je od izgleda in urejenosti vašega prodajnega mesta, komuniciranja na prodajnem mestu, vaših prodajalcev odvisno ali se bo še kdaj vrnil.
Nagradne igre, pokušine, kuponi, demonstracije.. – vsaka promocija je izziv, da zberete čim več novih kontaktov, izgradite most do srca in misli vaših novih potencialnih strank.
S prvim računom se vaš odnos s stranko šele prične. Razmišljajte zanje in jih motivirajte za ponovni nakup s posebnimi ponudbami, pokušinami, svetovanji na prodajnih mestih, nagradnimi kvizi… predvsem pa jih nagradite za njihovo zvestobo in zaupanje v vas!
Oglejte si naše reference. S klikom na posamezno galerijo si lahko ogledate več fotografij.