Vprašajte se, kolikim ljudem na dan poveste, kaj delate in da to delate dobro? Če tega ne boste storili vi, za vas tega ne bo storil nihče drug. Torej, če ste VIDNI, OPAZNI in PREPOZNAVNI, je odvisno v prvi vrsti od vaše iniciative in jasne zgodbe, kdo ste in kaj predstavljate.
Oglaševanje je predvsem dobra zgodba. Drugačna, opazna, kreativna, pa vendar takšna, ki kupcu da takojšen in jasen razlog, da se odloči za vas. Oblikovana blagovna znamka še zdaleč ni dovolj. Vsi v podjetju, vsi vaši kupci, ciljne javnosti morajo vedeti kakšne so vaše vrednote, kaj predstavljate in kdo ste. Vaš kupec se mora identificirati z rešitvijo, ki jo ponujate. In šele potem bo vaš oglas tudi prodal.
Da nekoga prepričate, mora vaše sporočilo ali oglas zaslediti vsaj 8-9 krat, da je pripravljen izdelek tudi kupiti. Če želimo doseči čim več ciljnih poslušalcev pri oglaševanju nikoli ne stavimo samo na en komunikacijski kanal, temveč uspešno kombiniramo tisk, TV, radio, spletno oglaševanje in digitalni marketing.
Novice so vsekakor bolj brane, kot oglasi. Zaupajte v svoje poslanstvo in v to, kar počnete. Verjemite, da z vašim delom doprinesete lokalni skupnosti in okolju v katerem delujete. Danes je za uspešno tržno komuniciranje pomembno ustvarjati novice in družbena odgovornost nedvomno šteje v očeh vaših kupcev. S pravilno zastavljenimi odnosi z javnostmi vam pomagamo izgraditi vašo kredibilnost v očeh vaših ciljnih javnosti.
Pripravimo:
Oglejte si naše reference. S klikom na posamezno galerijo si lahko ogledate več fotografij.