Z našim zmogljivim klicnim centrom lahko pomagate svojim strankam, ko to potrebujejo. Profesionalen servis strank je lahko vaše skrivno orožje, ki bo zasenčilo vašo konkurenco. Odličen izdelek ali storitev po privlačni ceni ni več ključ do zadovoljstva strank – te stvari so dandanes že pričakovane.
Verus klicni center vam ponuja rešitve, ki vam omogočajo, da zagotovite svojim strankam brezhibno, visokokakovostno nakupno izkušnjo na celotni poti stranke, izboljšate zadovoljstvo svojih strank in povečate prihodke.
Ravnajte z njimi kot z najboljšim prijateljem: povprašajte jih po dobrem počutju, zadovoljstvu, željah. Obveščajte jih o novostih in zanimivostih, motivirajte jih za nakup in nagradite za zvestobo ali vsaj recite "Hvala!".
Vsak osebni stik stranke z vami, četudi gre za reklamacijo, je priložnost, da jo spoznate in emocionalno bolj navežete na vašo blagovno znamko. S profesionalnim klicnim centrom, izkušenimi operaterji in večletno prakso vam pomagamo:
Poleg sprejemanja klicev lahko za vas razvijemo tudi celoten servis strank, od obdelave pošte, naročil pa vse do reševanja reklamacij. Poskrbimo pa tudi za usposabljanje in izobraževanje vašega klicnega centra.
Izognite se fiksnim stroškom lastnega kadra in najemite nas, zunanji servis strank!
Naši agenti v izhodnem klicnem centru znajo postavljati prava vprašanja, oceniti potrebe, razumeti stranko in predstavit ponudbo in na koncu seveda tudi prodati. Kakovost klicnega centra zagotavljamo z rednim izobraževanjem naših operaterjev na različnih področjih in profesionalnim pristopom.
V odhodnem klicnem centru lahko izvedemo katerokoli storitev:
Pripravljeni smo na vse vaše B2B in B2C kampanje. Z našim klicnim centrom bomo poskrbeli za razvoj dobrih odnosov z vašimi strankami
»Z Verus klicnim centrom uspešno sodelujemo vse od ustanovitve našega podjetja v Sloveniji, od leta 2005. Z leti se je razvilo zelo dobro partnerstvo. Z Verus klicnim centrom ohranjamo pristen stik z našimi strankami.«
Florian Wagner, generalni direktor
Peter Wagner Vertriebsgesellschaft m.b.H.
"Zaradi sodelovanja z Verus klicnim centrom smo našim strankam vedno na voljo. Tako noben klic ni izgubljen in kar je najpomembnejše, noben klic ne ostane neodgovorjen."
Rudolf Bechyne, generalni direktor
Helvetia Direct Marketing s.r.o.
38
156
2568