Dohodni klicni center

Pristen odnos do človeka vam prinese največ!

Da vsaki stranki pristopimo človeško, jo začutimo in znamo s prav zastavljenimi vprašanji odkriti kaj potrebuje ter ji to damo. In to celo v par minutah po telefonu. To je pravi napredek v odnosu s strankami!

Resničen servis strank ni nekaj, kar se naučiš v šoli. To so leta izkušenj, tisoči klicev mesečno, spoznavanja različnih tipov osebnosti, in razvijanje pravega pristopa za vsakega posameznika.

Verus dohodni klicni center oskrbi mesečno do 8.000 klicev strank. Izjemno uspešni smo pri reševanju reklamacij in obdržanju strank.

Prevzamemo vaše klice

Vsak osebni stik stranke z vami, četudi gre za reklamacijo, je priložnost, da jo spoznate in emocionalno bolj navežete na vašo blagovno znamko. S profesionalnim klicnim centrom, izkušenimi operaterji in večletno prakso vam pomagamo:

  • razviti vaš servis strank, 
  • podpreti vašo prodajo ob povečanem obsegu dela, 
  • sprejemati klice vaših strank (tudi izven vašega delovnega časa),
  • registracije za seminarje in prireditve.

Poleg sprejemanja klicev lahko za vas razvijemo tudi celoten servis strank, od obdelave pošte, naročil pa vse do reševanja reklamacij. Poskrbimo pa tudi za usposabljanje in izobraževanje vašega klicnega centra. 

Izognite se fiksnim stroškom lastnega kadra in najemite nas, zunanji servis strank!

38

delovnih mest v klicnem centru

156

uspešnih telemarketing kampanj

2568

dohodnih in odhodnih klicev na dan