Da vsaki stranki pristopimo človeško, jo začutimo in znamo s prav zastavljenimi vprašanji odkriti kaj potrebuje ter ji to damo. In to celo v par minutah po telefonu. To je pravi napredek v odnosu s strankami!
Resničen servis strank ni nekaj, kar se naučiš v šoli. To so leta izkušenj, tisoči klicev mesečno, spoznavanja različnih tipov osebnosti, in razvijanje pravega pristopa za vsakega posameznika.
Vsak osebni stik stranke z vami, četudi gre za reklamacijo, je priložnost, da jo spoznate in emocionalno bolj navežete na vašo blagovno znamko. S profesionalnim klicnim centrom, izkušenimi operaterji in večletno prakso vam pomagamo:
Poleg sprejemanja klicev lahko za vas razvijemo tudi celoten servis strank, od obdelave pošte, naročil pa vse do reševanja reklamacij. Poskrbimo pa tudi za usposabljanje in izobraževanje vašega klicnega centra.
38
156
2568