To je vprašanje, ki si ga zagotovo vsak tržnik, vsak marketingovec ali CRM upravljalec redno zastavlja.
Verus je bil prvotno ustanovljen kot agencija za aktivnosti pod črto, in zadnjih 13 let izvajamo celovit splet direktnega marketinga za vrsto tujih podjetij, ki so specialisti na področju direktnega marketinga. Ravno to znanje, ki smo ga pridobili s strani naših mednarodnih naročnikov nas uvršča v sam vrh najbolj izkušenih ekspertov celostnega upravljanja odnosov s strankami v Sloveniji.
Napisati dobro prodajno pismo ali direktno pošto ni lahko. Bralca morate prepričati že z nagovorom in prvim odstavkom, da bo sploh pripravljen brati dalje. Predvsem morate imeti dober razlog, da nekomu pišete in kar je najpomembneje v vaši direktni pošti ali prodajnem pismu mora biti jasno razvidna korist za bralca. Če pišete o problemu, ki ga rešujete, mora vaša baza naslovnikov zajemati točno to ciljno publiko, ki ji je ta problem lasten.
Kot specialisti za direktni marketing in aktivnosti pod črto vam pomagamo pri:
Redno izvajamo SMS kampanje za vrsto domačih in tujih naročnikov. SMS je eden najbolj učinkovitih komunikacijskih kanalov, saj z njim dosežete v razmeroma kratkem odzivnem času zelo veliko naslovnikov. SMS lahko vsak v trenutko pogleda, ne glede na starostno skupino naslovnikov.
Mailingi so pa izredno dobrodošlo orodje pri rednem komuniciranju in obveščanju obstoječih strank. Še posebej takrat, ko vam vsebina SMS-a ne zadošča. Če je nekdo vaša stranka ves čas razmišljate zanj, kako bi ga razveselili, kakšne nasvete in koristne informacije mu še lahko pošljete, na kakšne dogodke in sejme, kjer boste prisotni ga lahko povabite. Redno tedensko/mesečno mailing komunikacijo morate zastaviti tako, da bodo bralci veseli, da ste jih opozorili na priložnosti, ki jih ne gre zamuditi!
Vsakega kupca morate tudi osebno poklicati in to ne enkrat, ampak večkrat na leto. Tako boste izvedeli, kako so z vami zadovoljni, kaj pogrešajo, kakšne novosti si želijo. Hkrati lahko tudi preverite kakšni so njihovi interesi, s kakšnimi težavami se soočajo.
V našem poročilu telefonskega trženja najdemo ne samo en NE, ampak vsaj 20 različnih NE-jev. Tako točno vemo, kako smo lahko še boljši. Ne ugibamo, to nam povedo stranke. In če pravilno izvajamo telemarketing komunikacijo dobimo tudi zelo veliko DA-jev!